چاپ منوی رستوران
نوشته شده توسط : زیگفا

چاپ منوی رستوران

طراحی و پرینت منوی رستوران | سفارش چاپ منوی فست فود و غذاهای دریایی

چاپ منوی رستوران ، بدون شک یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در ارائه محصول و معرفی غذای طبخ شده در رستوران و فست فود می باشد . امروزه منوهای رستورانی طیف وسیعی از تنوع و طراحی های گوناگون را شامل می شوند که هر یک با توجه به سلایق مشتریان ، میتوانند در هدف اطلاع رسانی صحیح محصول موفق بوده و یا معمولی جلوه کنند . بنابراین منوی رستوران ، تنها قرار دادن نام و قیمت محصول غذایی نمی باشد و در اصل میتواند یک کارساده ، اما در پشت صحنه پیچیده را دنبال کند . انتخاب رنگ مناسب چاپی ،چاپ عکس های مناسب حرفه ای و صنعتی از غذا ، و مجموعه نوشته ها و توضیحات در هر منو می توانند برای مشتریان مهیج ، خسته کننده و یا گیج کننده باشند. پس در عین رعایت نکات علمی طراحی گرافیک در تولید ، نشر و چاپ منوی رستوران ، باید به سادگی ارتباط بصری مشتری با آن نیز توجه داشت. علاوه بر این صاحبان رستوران و مواد غذایی می توانند چاپی مناسب و کاتالوگ غذایی خود را در قالب چاپ فتوبوک ارزان به مشتریان ارائه دهند . درباره اینکه فتوبوک چیست و کاربرد آن در کجاست ؟ می توانید به وب سایت لابراتوار چاپ عکس مراجعه نمایید.

طراحی کاتالوگ غذا

چاپ منو فست فود و عوامل تاثیر گذار بر آن

هزینه ها ، دانش طراحی ، انتظارات کارفرما

اگر چه در بالا به مواردی جهت طراحی مناسب منوی رستوران پرداخته شد و نقش طراح و دانش غذایی او در این بین مهم تلقی شد ، اما می بایست به نکات دیگری در این مورد اشاره کرد . در دنیای طراحی و من جمله طراحی منوی فست فود و غذاخوری ها ، همیشه سلیقه کارفرما به عنوان تامین کننده هزینه های مالی تمامی پروژه های چاپی ، همچون ، چاپ عکس ، چاپ عکس روی تخته شاسی و تهیه منوی غذا نقش مهی را ایفا میکند. پس هماهنگی بین طراح و توجیه سازی هنری کارفرما و در مواردی کوتاه آمدن از آنچه در ذهن دارید ، از وظایف طراح محسوب می شود.

موقعیت مکانی و خدماتی رستوران جهت تهیه منو

اینکه رستوران و یا فست فود در چه نقطه ای از شهر قرار دارد و طبقه اجتماعی استفاده کننده از خدمات رستوران ، تا چه حد با نام غذاهای عجیب فست فودی و زبان های بیگانه آشنایی دارند نیز می تواند طراحی منوی رستوران را ساده یا پیچیده سازد . آیا این منو در یگ غذاخوری عادی مرکز شهر چاپ و ارائه می شود و یا در یک رستوران لاکچری عرضه خواهد شد ، ممکن است ایده طراح را برای اتود اولیه طراحی به کلی دگرگون سازد.





:: بازدید از این مطلب : 2127
|
امتیاز مطلب : 3327
|
تعداد امتیازدهندگان : 1096
|
مجموع امتیاز : 1096
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: